domenica 13 febbraio 2011

Broken Dolls

As you've noticed it's been almost a week since the last post and unfortunately i think that until Easter's holiday i won't be able to update other looks one time a week,but i'll try!Anyway i'm sorry if i won't!Also,because of homework i haven't been able to take new photos so will you forgive me if i leave to you some which i've taken some days ago?...but as a reward i've to say that are definately some of my best photos,so full of colours,funny,they take us back in the time when we used to play with dolls who in those times were only toys but now they seem like humans...

Come avrete notato è passata quasi una settimana dall'ultimo post e credo che purtroppo almeno fino alle vacanze di Pasqua non potrò aggiornarlo più di una volta a settimana,ma ci proverò!Mi scuso comunque in anticipo nel caso in cui dovessi farcela!E ancora a causa dei compiti non ho potuto neanche realizzare nuove foto quindi mi perdonerete se ve ne lascio alcune che ho scattato un po' di tempo fa....come ricompensa però devo dire che sono sicuramente alcune delle mie foto preferite,così piene di colori,divertenti,ci riportano indietro nel tempo a quando giocavamo con le bambole che però allora erano solo giocattoli ora hanno le sembianze di essere umani..
















.

Nessun commento:

Posta un commento