sabato 19 febbraio 2011

I am a Sacred Virgin

Here i am again readers!It seems like an eternity since the last post and this thing makes me nervous..it's incredible how because of the school i've no time to update the blog!!But let's go on..it will be Carnival soon and around the shops we can already see many clothes,masks,corianders,wigs and i have a special love for this last accessorize(if it can be called in that way)i've corrupted my mother to buy me a long black one,i got back at home and i've taken these photos. I've been inspired to old romans Vestals,consacrated priestesses Vestal goddess,class of women whose i've always had a big regard for their noble charm...
Eccomi tornata lettori!Mi sembra un'eternità dall'ultimo post e questa cosa mi rende abbastanza nervosa...incredibile che a causa della scuola non abbia neanche tempo per aggiornare il blog!!Ma passiamo oltre...tra poco sarà Carnevale e per i negozi già si vedono tantissimi vestiti,tantissime maschere,coriandoli,parrucche e io che ho un debole proprio per quest'ultimo accessorio(se così si può chiamare)ho corrotto mia madre affinchè me ne comprasse una nera lunga,sono tornata a casa e ho scattato queste foto. Mi sono ispirata alle antiche vestali romane,sacerdotesse consacrate alla dea Vestali,categoria di donne che ho avuto sempre in gran considerazioni per il loro nobile fascino...


















1 commento:

  1. Sei pur sempre una diciottenne però.

    RispondiElimina